جزئیات جدید از همسان‌سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته | رتبه‌بندی معلمان چه زمانی به پایان می‌رسد؟ عوامل ژنتیکی تأثیر بسزایی بر ابتلا به سرطان تخمدان دارد عرضه و فروش انواع دارو، شیرخشک، مکمل‌های ورزشی و تغذیه‌ای خارج از داروخانه ممنوع است آیا ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟ ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام معلم ۲میلیون تومان هزینه دارد ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟ | در وعده صبحانه این ادویه پرطرفدار را مصرف کنید خشمگین نشوید؛ واقعا سکته می‌کنید! تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل به ۸۳ تن رسید (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران
سرخط خبرها

ریزش کوه در جاده چالوس۲ نفر را کشت+عکس

  • کد خبر: ۱۰۱۸۲۳
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
ریزش کوه در جاده چالوس۲ نفر را کشت+عکس
رییس پلیس راه مازندران گفت: سقوط سنگ بر روی سقف یک دستگاه خودروی پژو پارس در جاده چالوس، پدر و کودک هفت ساله را به کام مرگ کشاند و مادر و دختر نیز مصدوم شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس پلیس راه مازندران گفت که ریزش سنگ و برخورد آن با یک دستگاه خودروی عبوری در جاده کندوان ۲ کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت.

سرهنگ یدالله جهان تاب، زمان وقوع این حادثه را ساعت ۱۱ صبح و در محدود سیاه بیشه ذکر کرد و با بیان اینکه کشته شدگان و مصدومان این حادثه همگی از اعضای یک خانواده بودند، اظهار داشـت: سقوط سنگ بر روی سقف یک دستگاه خودروی پژو پارس، پدر و کودک هفت ساله را به کام مرگ کشاند و مادر و دختر نیز مصدوم شدند.

وی گفت: مصدومان این حادثه با کمک نیروهای امدادی برای ادامه وضعیت درمان و رسیدگی بیشتر به مرکز درمانی چالوس اعزام شدند.

سر هنگ جهان تاب همچنین از مسدود بودن جاده هراز به علت ریزش سنگ و رانش کوه در محدود لاسم جاده هراز تا اطلاع بعدی خبر داد و گفت که پس از پاکسازی و ایمن سازی، این مسیر برای تردد خودروها بازگشایی می شود.

رییس پلیس راه مازندران وضعیت تردد خودرویی در محورهای کندوان و سوادکوه را در زمان حاضر پرحجم و سنگین و علت اصلی آن را نیز بسته بودن جاده هراز و همچنین تعطیلات آخر عنوان کرد و از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

سرهنگ جهان تاب افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

ریزش کوه در جاده چالوس۲ نفر را کشت+عکس

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->